Liczba produktów: 19
Sortowanie:
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy teleobiektyw z zakresem ogniskowych 50-400 mm i z silnikiem AF VXD oraz wydajną redukcją drgań. Jego konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy XLD, 3 elementy LD i 2 elementy asferyczne. Został uszczelniony, aby być odpornym na działanie wilgoci w trudnych warunkach środowiskowych. Przednia soczewka została pokryta ochronną warstwą ze związkiem fluoru.
20 rat 0% Calumet Filtr Black Mist 1/2 67 mm za 1 zł
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga generacja obiektywu 70-180 mm o jasności f/2.8, która wyróżnia się przeprojektowaną konstrukcją, pozwalającą na zachowanie ultra kompaktowej konstrukcji i niskiej wagi. Obiektyw wykorzystuje liniowy napęd AF VXD i stabilizację obrazu VC. Posiada uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie pyłu i wilgoci.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny zoom do aparatów Sony o powiększeniu wynoszący 16,6x. Obiektyw ten został opracowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Wykorzystuje szybki, cichy i precyzyjny silnik liniowy VXD a także stabilizację obrazu VC z rozwiązaniami opartymi o sztuczną inteligencję.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 890
Do koszyka
8.8/10 (10 opinii) Czytaj opinie
Tamron 17-28 mm f/2.8 Di III RXD powstał z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach Sony. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na swobodne kadrowanie w szczególności w fotografii krajobrazowej, architektury czy astrofotografii. Światłosiła wynosząca f/2.8 pozwala na swobodne fotografowanie przy małej ilości światła i pozwala na uzyskanie płytszej głębi ostrości. Silnik krokowy RXD zapewnia ciche, szybkie i precyzyjne działanie, które da satysfakcjonujące rezultaty podczas fotografowania i filmowania, a minimalny dystans ostrzenia wynoszący zaledwie 19 cm pozwala na wyjątkowe zbliżenie się do obiektów. Zdobywca nagrody EISA dla najlepszego obiektywu szerokokątnego 2019/2020.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Tamron 28-200 mm f/2.8-5.6 Di III RXD to obiektyw zoom, który oferuje niezwykle szeroki i uniwersalny zakres ogniskowych. Łączy w sobie znakomite parametry optyczne i wydajny system AF. Dzięki niemu możesz zajmować się zarówno fotografią krajobrazową, jak i portretową czy przyrodniczą. Obiektyw ten umożliwi podjęcie się każdego tematu w podróży bez konieczności zmiany optyki. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
4-6 dni
2 190
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
4-6 dni
1 190
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
4-6 dni
2 890
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
4-6 dni
2 390
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
4-6 dni
2 390
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
4-6 dni
2 690
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Klasyczna portretówka o jasności f/1.8, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
4-6 dni
2 690
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter. 
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Wszechstronny zakres ogniskowych, stała jasność f/2.8 i cichy silnik liniowy VXD umożliwiają wykorzystanie tego obiektywu podczas fotografowania i filmowania. Minimalna odległość ogniskowania wynosi tylko 17 cm. Posiada uszczelnioną konstrukcję i powłokę fluorową na przednim elemencie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Tele zoom dający poszerzony zakres ogniskowych w porównaniu do klasycznego obiektywu tego typu. Oferuje silnik liniowy AF VXD, redukcję drgań VC i powłoke BBAR-G2. Konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy XLD (eXtra Low Dispersion) i 2 LD (Low Dispersion). Minimalny dystans ostrzenia 0,22 m i maks. współczynnik powiększenia 1:2 pozwalają na tworzenie ujęć zbliżeniowych.
8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
TAMRON 70-180MM F/2.8 DI III VXD SONY E powstał z myślą o zapewnieniu uniwersalnego teleobiektywu, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na wykonywanie intymnych portretów i dużych zbliżeń fotografii przyrodniczej. Kompaktowa konstrukcja i niska waga świetnie uzupełniają bezlusterkowce z linii Sony E. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje doskonałe rezultaty a liniowy mechanizm ustawiania ostrości VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) zapewnia bardzo ciche i precyzyjne ustawianie ostrości. 

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.